Retourneren & Klachten

Op je aankoop (indien als consument besteld, voor zakelijke orders gelden afwijkende voorwaarden) bij Poefstore.nl zit een retourtermijn van 35 dagen. Binnen deze termijn van 35 dagen, vanaf de dag dat je het product ontvangt, mag je jouw bestelling bekijken en uitproberen zoals je dat in een showroom ook zou doen. Zodra je jouw bestelling in gebruik neemt dan vervalt het retourtermijn. Speciaal voor jou op maat gemaakte producten zijn niet te retourneren.

Is het product niet wat je ervan verwacht had dan ben je in de gelegenheid je bestelling te retourneren. Je dient binnen 35 dagen na ontvangst van het product ons te contacteren dat je afziet van de koop. Je kunt dit doen middels ons een email te sturen naar info@poefstore.nl of via een herroepingsformulier, je vindt hier een modelformulier die je kunt gebruiken. Na jouw melding van de koop af te zien heb je 14 dagen de tijd om de bestelling aan ons te retourneren. Het product zal compleet en onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking moeten worden geretourneerd. De kosten voor het retour sturen van de bestelling zijn voor eigen rekening (indicatie kosten €14,90 per pakket). Je krijgt binnen 14 dagen nadat wij je geretourneerde bestelling hebben ontvangen in ons magazijn de aanschafkosten van je bestelling van ons retour. Speciaal voor jou op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd.

Retouren zenden aan:
Poefstore.nl (magazijn)
Zekkenstraat 23-25
3151 XP Hoek van Holland

Indien je gebruik wilt maken van de mogelijkheid tot retourneren vragen wij je contact met ons op te nemen.
info@poefstore.nl of via het herroepingsformulier.
T. 0174-384939

Klachten

Wij hopen dat je een koop in onze webshop als zeer prettig en eenvoudig heb ervaren, mocht je toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening of producten dan kun je ons je klacht via info@poefstore.nl kenbaar maken. Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer 0174-384939. Wij zullen je klacht z.s.m. in behandeling nemen en je op de hoogte houden. Ben je over onze klachtenafhandeling niet tevreden dan kun je je wenden tot de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

Wij vragen je om je bestelling direct bij levering al te controleren op eventuele beschadigingen. Indien het product niet compleet is of beschadigd is vragen wij je binnen 2 maanden na ontdekking van de niet-conformiteit na ontvangst van het product ons een email te sturen naar info@poefstore.nl Wij zullen er dan alles aan doen om met een passende oplossing te komen.

Winkelwagen
Scroll naar boven